ZWROT/ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Jeśli zmieniłaś zdanie co do zakupu, zawsze masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki.

Rozumiem, że czasem produkt może nie spełnić Twoich oczekiwań albo zwyczajnie się rozmyśliłaś , dlatego aby ułatwić Ci proces zwrotu, proszę Cię o zgłoszenie zwrotu pod tym linkiem + pobrania i dołączenia do paczki formularza zwrotu oraz odesłanie paczki w wygodny dla Ciebie sposób:

1. WYGODNE ZWROTY – załatw swój zwrot online

Skorzystaj z formularza online Wygodnych Zwrotów

📄 Pobierz i dołącz formularz zwrotu 

Swój zwrot możesz nadać we wszystkich automatach paczkowych InPost i DPD oraz w punktach nadawczych DPD, DHL i GLS.

2. TRADYCYJNY ZWROT

Możesz również samodzielnie nadać zwrot. 📄 Wydrukuj i dołącz do paczki formularz zwrotu, a następnie wyślij przesyłkę na adres:

  • Paulina Wojcieszek O MAMO I CÓRKO
  • ul. Gliniana 65, 91-336 Łódź 
  • numer dla kuriera kom.+48 531 110 988 
  • e-mail: paula@tglc.pl

Zatrzymaj potwierdzenie nadania przesyłki, w razie potrzeby skontaktowania się z przewoźnikiem w sprawie zwrotu.

FAQ - ZWROT/ODSTĄPIENIE. 

1. Poinformuj mnie o zwrocie/odstąpieniu od umowy

Masz 14 dni na zgłoszenie odstąpienia od umowy – wystarczy, że napiszesz na paula@tglc.pl i podasz numer zamówienia oraz sposób zwrotu (Wygodne Zwroty czy tradycyjna wysyłka).

2. Przygotuj paczkę

  • Produkt musi być w oryginalnym stanie – bez śladów użytkowania (w tym bez zapachów, np. dymu papierosowego), z metkami i etykietami.
  • Zapakuj go bezpiecznie – najlepiej w to samo pudełko lub papieropak, w którym otrzymałaś zamówienie.
  • Nie wysyłaj za pobraniem ani do punktów odbioru – takich zwrotów nie przyjmuję, mam nadzieję, że to zrozumiesz.
  • Proszę aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako ZWROT. Dziękuję :) 

3. Oczekuj zwrotu środków

  • Do 14 dni roboczych od otrzymania paczki zwrócę Ci pieniądze.
  • Zwrot nastąpi na rachunek bankowy lub w taki sposób, w jaki dokonałaś płatności.
  • Oddaję wartość produktu + koszty dostawy (o ile zwracasz całość zamówienia).
  • Mogę wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Pamiętaj: Odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, jeśli korzystałaś z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

4. Ważne informacje

  • Produkty w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi, jeśli zostały otwarte.
  • Nieodebrana paczka to nie zwrot! Koszty takiego zamówienia mogą zostać przeniesione na klienta.
  • Wymiana? Nie realizuję bezpośrednich wymian – jeśli chcesz inny produkt, złóż nowe zamówienie, a zwróć poprzednie.
  • W obu przypadkach koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

DOBRE PRAKTYKI PRZYMIERZANIA UBRAŃ

Każda sztuka ubrania w mojej kolekcji powstaje w limitowanych dropach w naszej rodzinnej szwalni w Łodzi. Tworzę je z ogromną starannością, dlatego zależy mi, aby trafiały do Ciebie w idealnym stanie! Chcę, abyś mogła cieszyć się nimi jak najdłużej, a jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot – pragnę, aby cały proces był dla Ciebie prosty i wygodny. Dzięki Twojej dbałości, ubranie ucieszy kolejną wspaniałą klientkę TGLC.

Oto kilka wskazówek, które ułatwią ten proces!

Najważniejsza zasada mojego brandu brzmi następująco - przymierzaj ubrania z troską, tak aby zachowały swój oryginalny wygląd. 

ODPOWIEDNIE WARUNKI

Przymierzaj przed nałożeniem makijażu, a w razie potrzeby skorzystaj z ochronnego woreczka. Unikaj przymierzania produktów dłużej niż to konieczne.

ZAPACHY

Ubranie powinno wrócić w stanie wolnym od zapachów takich jak: perfumy/dezodoranty/pot/dym papierosowy/stęchlizna/wilgoć/zapachy zwierzęce/inne wyczuwalne zapachy.

ZABRUDZENIA I PLAMY

Przymierzaj ubranie w czystym, suchym miejscu, z dala od jedzenia, napojów, celem uniknięcia przypadkowych zabrudzeń. Zwróć uwagę na makijaż, antyperspiranty, samoopalacze i perfumy. 

OPAKOWANIE - DRUGIE ŻYCIE PUDEŁKA

Choć nie wymagam zwrotu w oryginalnym pudełku, możesz je ponownie wykorzystać do odesłania produktu. To ekologiczne, ekonomiczne i wygodne rozwiązanie!

METKI I ETYKIETY/HANGTAGI - ZOSTAW JE NA MIEJSCU

Nie obcinaj wszytych - bawełnianych/żakardowych metek z przepisem prania, rozmiarem i logo marki.

W miarę możliwości zachowaj etykiety (hangtagi), dopóki nie zdecydujesz, że zatrzymujesz produkt – razem minimalizujemy ilość wydruków.

Dziękuję, że dbasz o moje produkty i pomagasz mi dostarczać ubrania kolejnym zadowolonym klientkom! 

 

📩 Masz pytania?

Napisz do mnie: paula@tglc.pl – chętnie pomogę!