Reklamacje
Przykro mi, że zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy. Nie powinno się to zdarzyć. Wszystkie produkty w moim sklepie objęte są 12-miesięczną gwarancją, więc zadbam o to, by Twoja reklamacja przebiegła sprawnie – na pewno znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie. Wystarczy, że zgłosisz zwrot pod tym linkiem + pobierzesz i dołączysz do paczki formularza zwrotu oraz odeślesz paczkę w wygodny dla Ciebie sposób, a ja zajmę się całą resztą. W przypadku uzasadnionej reklamacji, naprawię lub wymienię reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokonam zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej.
Jak złożyć reklamację?
1) Zgłoś zwrot pod tym linkiem
2) Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny - TUTAJ
Wypełnij go czytelnie, podając wszystkie niezbędne dane kontaktowe oraz dokładny opis problemu. Jeśli nie masz drukarki, możesz spisać wszystkie informacje odręcznie. Pamiętaj, aby dołączyć formularz do przesyłki.
3). Przygotuj paczkę i odeślij produkt
Skorzystaj z Wygodnych Zwrotów - KLIK.
Zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem i wyślij go na adres:
Paulina Wojcieszek O MAMO I CÓRKO
ul. Gliniana 65, 91-336 Łódź
E-mail: paula@tglc.pl
Telefon: +48 531-110-988
- Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki – ułatwi to śledzenie reklamacji.
- Nie wysyłaj paczek za pobraniem – takich przesyłek nie przyjmuję.
- Jeżeli wyślesz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
- Proszę aby w widocznym miejscu oznaczyć przesyłkę jako REKLAMACJA.
Ważne informacje
Czas rozpatrzenia reklamacji.
Na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia mam do 14 dni roboczych od momentu otrzymania paczki. O decyzji poinformuję Cię drogą mailową.
Co obejmuje reklamacja?
Reklamacji podlegają wady i uszkodzenia nie wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu.
Klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadkach przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta oraz zgodnie z zasadami dotyczącymi zgodności towaru z umową, obowiązującymi od 13 grudnia 2024 r.
W przypadku Reklamacji, Jeśli dany produkt znajduje się na stanie magazynu lub jest możliwe jego doszycie, w pierwszej kolejności proponuję jego wymianę.
W przypadku braku takiej możliwości, jako klient możesz wybrać inne dostępne opcje jak np. obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.
Czego nie obejmuje reklamacja:
- odbarwień powstałych wskutek nieprawidłowego użytkowania produktu
- naturalnego zużywania się produktu
- uszkodzenia mechanicznego
- przemoczenia
- śladów po antyperspirancie powstałych w trakcie używania produktu
- różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach
- różnicy wynikającej z różnych procesów produkcyjnych jak np. celowe postarzanie produktów np. za pomocą procesu dekatyzacji
- zmechacenia powstałe w wyniku pocierania materiału albo otarć wynikających z codziennego noszenia
- mechaniczne uszkodzenia: otarcia, rozerwania, rozcięcia, naderwania bądź zadrapania
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej pielęgnacji
- indywidualnych odczuć odnośnie wygody noszenia ubrania - jego kroju, fasonu, sposobu uszycia czy elementów wykończenia jak metki, suwaki itp.
Koszty wysyłki
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszt odesłania wadliwego produktu pokrywam ja.
- W przypadku reklamacji nieuzasadnionej, koszt przesyłki ponosi klient.
📩 Masz pytania?
Napisz do mnie: paula@tglc.pl – chętnie pomogę!