Płatność i Dostawa
PŁATNOŚĆ
- Operatorem płatności w sklepie są Przelewy24.
- W sklepie nie ma opcji płatności odroczonych PayPo oraz płatności przy odbiorze.
DOSTĘNE FORMY PŁATNOŚCI
- BLIK
- Płatność kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Przelew online i tradycyjny na konto bankowe - Paulina Wojcieszek O MAMO I CÓRKO, Gliniana 73, 91-336 Łódź, numer konta bankowego: 96 1140 2004 0000 3402 8399 0674, tytuł przelewu: (numer faktury). Po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki.
DOSTAWA
CZAS REALIZACJI I DOSTAWY ZAMÓWIENIA
Pamiętaj, że na czas otrzymania złożonego zamówienia, składa się czas jego realizacji tzn. pakowania przeze mnie i wydania kurierowi, bądź umieszczenia w paczkomacie oraz czas doręczenia przez kuriera inPost do wybranego przez Ciebie paczkomatu lub pod wskazany adres.
- Mój czas realizacji zamówienia to 1 - 2 dni robocze. Zamówienia pakuję i wysyłam od poniedziałku do piątku (po zaksięgowaniu wpłaty).
- Opłacone zamówienia do godziny 15:00 z opcją odbioru w paczkomacie inPost, wysyłam jeszcze tego samego dnia.
- Wysyłki zamówień kurierskich pod wskazany adres i do paczkomatu, realizuję wyłącznie za pośrednictwem przewoźnika inPost.
- Deklarowany przez InPost czas doręczenia przesyłek kurierskich oraz do Paczkomatu wynosi 1-2 dni robocze od momentu nadania. W większości przypadków paczki docierają już następnego dnia roboczego.
- O statusie swojej przesyłki na bieżąco będziesz informowana mailowo (dlatego sprawdź czy podałaś poprawne dane), dodatkowo możesz ją śledzić na stronie przewoźnika - TUTAJ.
KOSZT PRZESYŁKI
- Cena przesyłki kurierskiej do wskazanego Paczkomatu InPost 15 pln na terenie Polski.
- Cena przesyłki kurierskiej InPost Kurier 16 pln na terenie Polski.
- Darmowa dostawa od 500 pln.
ZAMÓWIENIA PRE-ORDER
Wyjątkiem jest zamówienie pre-order (przedsprzedaż), polega ono na zakupie produktu przed jego premierą. Czas realizacji tego zamówienia jest podany pod poszczególnym produktem oznaczonym preorder. Zazwyczaj to 14-30 dni roboczych.
ZAMÓWIENIA ZAGRANICZNE
Obecnie wysyłam zamówienia jedynie na terenie PL. Chwilowo proponuję zamówić do kogoś kto stacjonuje w PL i mógłby przekierować Twoją paczkę za granicę.
WYMIANY
Nie realizuję bezpośrednich wymian – jeśli chcesz inny produkt, złóż nowe zamówienie, a zwróć poprzednie. Zwrotu dokonujesz na swój koszt.
USZKODZONA PRZESYŁKA
Skontaktuj się ze mną mailowo paula@tglc.pl, postaram się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Dodatkowo rekomenduję kontakt z przewoźnikiem, dostarczającym Twoją paczkę w celu spisania protokołu, w którym powinny zostać odnotowane: stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.