FAQ

Masz pytanie?

Jeżeli poniżej nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie napisz na paula@tglc.pl. Odpowiem najszybciej jak to będzie możliwe.

 

JAKI JEST CZAS DOSTAWY ZAMÓWIENIA?
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1do 2 dni roboczych + doręczenie przesyłki przez kuriera.

OD JAKIEJ KWOTY DOSTAWA JEST DARMOWA?

Darmowa dostawa obowiązuje od 500 zł.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE

Skontaktuj się ze mną na paula@tglc.pl, a ja zobaczę co da się zrobić z Twoim zamówieniem. 

CZY MOGĘ DOKONAĆ ZMIAN W ZAMÓWIENIU PO JEGO ZŁOŻENIU 

Jeżeli zamówienie nie wydałam jeszcze kurierowi lub nie włożyłam do paczkomatu, to postaram się pomóc, napisz do mnie na paula@tglc.pl.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?
Nie prowadzę sprzedaży telefonicznej. Aby złożyć zamówienie, zapraszam na stronę internetową www.tgegoodlifecollective.pl.

CZY MOGĘ OSOBIŚCIE ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, wszystkie paczki są wysyłam firmą kurierską do paczkomatu lub na wskazany adres doręczenia.

CZY W JEDNEJ PRZESYŁCE MOGĘ OTRZYMAĆ DWA ODDZIELNIE ZŁOŻONE ZAMÓWIENIA (Z JEDNYM KOSZTEM PRZESYŁKI)? 

Jeżeli zamówienie nie wydałam jeszcze kurierowi lub nie włożyłam do paczkomatu, to postaram się pomóc, napisz do mnie na paulia@tglc.pl.

CZY MOGĘ WYSŁAĆ RZECZY Z RÓŻNYCH ZAMÓWIEŃ W JEDNEJ PACZCE? CZY MUSZĘ UZYWAĆ ORYGINALNEGO OPAKOWANIA?

Tak, możesz wysłać rzeczy z różnych zamówień w jednej paczce. Ważne jednak, abyś pamiętała o dwóch rzeczach. Nie musisz używać oryginalnego opakowania, ale paczka powinna być dobrze zabezpieczona, żeby produkty nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu. Każde zamówienie wymaga osobnego formularza zwrotu — nawet jeśli wszystko jest w jednej paczce, formularze muszą być wypełnione osobno dla każdego numeru zamówienia.

CZY MOGĘ WYMIENIĆ SWÓJ PRODUKT ? 

Nie realizuję bezpośrednich wymian – jeśli chcesz inny produkt, złóż nowe zamówienie, a zwróć poprzednie. Zwrot dokonujesz na swój koszt. 

CZY MOGĘ ZWRACAĆ PRODUKTY ZAKUPIONE W KOMPLECIE -10% TANIEJ?

Tak, możliwy jest zwrot produktów ''kup w komplecie -10%'' . W przypadku zwrotu jednej rzeczy z kompletu, promocja zostanie anulowana, a zwracana kwota pomniejszona o regularną cenę zatrzymanego produktu.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZA POŚREDNICTWEM PACZKOMATU IN POST?

Możesz wysłać paczkę, nadając ją w paczkomacie. Pamiętaj jednak, by nadać ją na adres: Gliniana 65, 91-336 Łódź. Nie odbieram paczek z paczkomatów lub innych punktów odbioru.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTU, KTÓREGO SZUKAM?

Jeśli produktu, którego szukasz, nie ma na stronie internetowej, wyślij zapytanie na paula@thlc.pl lub złap mnie Instagramie i zapytaj w wiadomości prywatnej.

PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA ZAPOMNIAŁAM O WPISANIU KODU RABATOWEGO. CZY MOGĘ DODAĆ KOD DO ZŁOŻONEGO JUŻ ZAMÓWIENIA?
Niestety nie ma takiej możliwości. Możesz wykorzystać kod rabatowy przy kolejnych zakupach.
 
NIE OTRZYMAŁAM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA NA MAILA. CO ZROBIĆ W TEJ SYTUACJI?
Zachęcam do sprawdzenia folderu SPAM, gdzie w niektórych sytuacjach trafiają moje maile. Jeżeli mimo wszystko nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, proszę o kontakt paula@tglc.pl.

CZY MOGĘ EDYTOWAĆ DANE W PANELU KLIENTA?
Tak, wystarczy zalogować się na swoje konto i dokonać zmian w panelu klienta.
 
CZY MOGĘ POBRAĆ FAKTURĘ W PANELU KLIENTA?
Fakturę wysyłam automatycznie na adres mailowy, z którego zostało złożone zamówienie. Jeżeli nie otrzymałaś/eś dokumentu, proszę o pilny kontakt paula@tglc.pl.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE BEZ REJESTRACJI KONTA?
Jasne, istnieje taka możliwość. Dodaj artykuły do koszyka i uzupełnij dane do wysyłki.

CZY TGLC POSIADA SKLEP STACJONARNY, W KTÓRYM MOGŁABYM PRZYMIERZYĆ PRODUKTY?

Na chwilę obecną niestety nie posiadam swojego flagowego sklepu i nie stacjonuję w żadnym concept stories. Zapraszam Cię na Instagram, gdzie pokazuję jak dane ubranie prezentuje się na sylwetce. Dodatkowo zachęcam Cię do każdorazowego sprawdzania wymiarów ubrań w zakładce - DOPASUJ ROZMIAR DO SYLWETKI, która dostępna jest na stronie każdego produktu. 

 

ODPOWIEDZI ODNOŚNIE PŁATNOŚCI I DOSTAWY - TUTAJ

ODPOWIEDZI ODNOŚNIE ZWROTÓW - TUTAJ

ODPOWIEDZI ODNOŚNIE REKLAMACJI - TUTAJ

GOTOWY FORMULARZ ZWROTU/ REKLAMACJI - POBIERZ

 

NEWSLETTER


 
ZAPISAŁAM/EM SIĘ DO NEWSLETTERA, ALE NIE OTRZYMAŁAM KODU ZNIŻKOWEGO NA PIERWSZE ZAKUPY.
W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM. Jeżeli maila nadal nie ma, daj mi znać na paula@tglc.pl, a postaram Ci się go wysłać ponownie.
 
JAK USUNĄĆ SIĘ Z NEWSLETTERA?
To bardzo proste. W stopce każdego Newslettera masz możliwość wypisania się z bazy klientów. Jeśli jej nie widzisz, skontaktuj się ze mną na paula@tglc.pl, a usunę Twoje dane z mojego mailingu.